ΑρχικήΕΞΥΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝΠληρωμή - Αποστολή

Πληρωμή - Αποστολή

Μπορείτε να πληρώσετε:

Πληρωμή με την παραλαβή της παραγγελίας στο χώρο σας (αντικαταβολή):

Πληρώστε τον συνεργάτη της εταιρείας μας, με την παράδοση της παραγγελίας σας στο χώρο σας. Η μέθοδος πληρωμής με αντικαταβολή ισχύει στην περίπτωση που το δέμα δεν ξεπερνάει τα 4kg. Σύμφωνα με τις ισχύουσες φορολογικές διατάξεις, παραστατικά αξίας άνω των 500€ (με ΦΠΑ) προς ιδιώτες (Απόδειξη Λιανικής) και παραστατικά αξίας άνω των 500€(προ ΦΠΑ) προς επαγγελματίες/επιχειρήσεις (Τιμολόγιο Πώλησης),θα πρέπει να εξοφλούνται ΜΟΝΟ με τους παρακάτω τρόπους:

με κατάθεση μετρητών στις παρακάτω τράπεζες

 

  • EUROBANK Αριθμός λογαριασμού: 0026.0042.56.0200613564 IBAN: GR7902600420000560200613564
  • ALPHA BANK Αριθμός λογαριασμού: 192002320003114 IBAN: GR88 0140 1920 1920 0232 0003 114
  • ΠΕΙΡΑΙΩΣ Αριθμός λογαριασμού: 5028-072292-928 IBAN: GR22 0172 0280 0050 2807 2292 928
  • ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ Αριθμός λογαριασμού: 744/00208851 IBAN: GR1201107440000074400208851

 

με χρεωστική / πιστωτική κάρτα

Η ολοκλήρωση της πληρωμής γίνεται με μετάβαση (redirect) στην ειδική πλατφόρμα πληρωμής της Eurobank.

με Paypal

Ο χρήστης μπορεί να επιλέξει ως μέθοδο πληρωμής την καταβολή του ποσού της παραγγελίας μέσω Paypal. Η ολοκλήρωση της πληρωμής γίνεται με μετάβαση (redirect) στην ειδική πλατφόρμα πληρωμής της Paypal όπου συμπληρώνονται τα στοιχεία του συναλλασσόμενου.

Πως θα μου αποσταλεί το προϊόν που αγόρασα;

Οι αποστολές παραγγελίας συνολικού βάρους έως 4 kg, γίνονται με την συνεργαζόμενη εταιρεία Courier EasyMail.Η παράδοση της παραγγελίας σας, όπου δεν υπάρχει υποκατάστημα της EasyMail, γίνεται από τη συνεργαζόμενη courier Speedex.

Για παραγγελίες άνω των 4kg, η αποστολή τους γίνεται με μεταφορική εταιρία (πρακτορείο), όπου διαφέρει ανάλογα με την περιοχή παράδοσης.

Μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν και υπό ποιες προϋποθέσεις;

Αν θέλετε να αλλάξετε το προϊόν γιατί δεν σας άρεσε ή απλά αλλάξατε γνώμη μπορείτε να το αλλάξετε αλλά με την προϋπόθεση ότι θα βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία και ότι τα έξοδα μεταφοράς του θα επιβαρύνουν εσάς.

Αλλαγές γίνονται δέκτες μόνο με την απόδειξη αγοράς που συνοδεύουν πάντα τα εμπορεύματα και μέσα σε 30 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς τους.

Αν το προϊόν είναι ελαττωματικό ή ευθυνόμαστε εμείς για κάποιο λάθος τότε τα μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν την εταιρία μας. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να ενημερωθούμε μέσα σε 30 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς.